Objednávky na zakázkovou výrobu do 14.12. Poté v prodeji jen hotové kousky. Objednávky uhrazené do 21.12. Budou doručeny do Vánoc.

Rozbili mi hrnek

Abychom mohli v co nejkratší době vyřešit Vaši reklamaci,

 je zapotřebí doložit veškeré podklady s tím spojené.

 

  1. Číslo objednávky (najdete ho v horní části faktury)
  2. Číslo balíčku (v pravém dolním rohu pod čárkovým kódem)
  3. Kolik kusů je třeba reklamovat
  4. Fotografie balíčku jako celek  
  5. Fotografie etikety
  6. Fotografie se samolepkou "křehké"
  7. Fotografie krabice uvnitř (musí být vidět výplň a uložení hrnků)
  8. Fotografie znehodnocených hrnků
  9. To vše prosím zašlete na email: admin@protivnysprostyhrnky.cz

( pozor, balíček je třeba zkontrolovat ihned po převzetí)

My se postaráme o zbytek.