Než nám napíšete email

 

 

1. Co mám dělat, když chci hrnek který není na e-shopu? 

Případě, že si z nabídky e-shopu nevyberete, nebo máte vlastní představu

zde si vytvoříte hrnek dle své fantazie: vlastní návrh

 

2. Jsou jiné možnosti dopravy než ppl?

Aktuálně spolupracujeme pouze s PPL.

Možnost je PPL na adresu, či PPL smart (PPL box či parcelshop)

Osobní odběr možný v Karlových Varech - kavárně pinkie boyz (Jaltská 1)

 

3. Je možno objednat na dobírku?

Na dobírku bohužel nelze

 

4. Jak dlouho trvá výroba ?

 

Hotový produkt : zboží je odesláno nejdéle  do 48h  od uhrazení (kromě víkendu)

Hrnek na zakázku: zboží je odesláno nejdéle  do 10 dní  od uhrazení (kromě víkendu)

 Hrnek s expres výrobou: zboží je odesláno nejdéle  do 5 dní  od uhrazení (kromě víkendu) 

  

5. Co mám dělat, když Hrnek přišel rozbitý?

Návok k reklamaci naleznete zde: klikni sem

 

6. Co když mám již vytvořenou objednávku, ale chci si ještě přiobjednat?

Napište nám email, s číslem objednávky a Vaším přáním.

Následně objednávku upravíme.

 

 

7. Co dělat v případě, že chci zboží vrátit

Pokud se ti produkt nelíbí, či ti nějakým způsobem nevyhovuje, můžeš ho do 14ti dnů nepoužitý vrátit.

 Jak na to:

1. napiš nám na email. admin@protivnysprostyhrnky.cz (uveď číslo objednávky a jaký je důvod vrácení)

2. následně stačí zboží zaslat zpět s fakturou na pobočku zásilkovny

 Zásilkovna "Print Smart“  Karlovy Vary, Doubí, Studentská 84/27

email: admin@protivnysprostyhrnky.cz

telefon: +420722277582

Pozor: Toto neplatí pro zakázkovou výrobu

V případě vrácení zboží za něj při přepravě zpět ručí kliet, proto prosím dbejte kvalitního zabalení.

 

 

 8. Co dělat, když chci dva motivy na jeden hrnek

Tuto možnost bohužel nenabízíme

Každý motiv je originál a zaslouží si vlastní hrnek.

 

9. Co dělat, když potřebuji hrnek reklamovat

 Jak na to:

1. napiš nám na email. admin@protivnysprostyhrnky.cz  (uveď číslo objednávky, jaký je důvod reklamace a přilož fotografii)

2. následně se domluvíme na možném řešení 

 

 

10. Co dělat, když neprošla platba přes platební bránu

Můžeme vám emailem na vyžádání zaslat opětovný odkaz na bránu

Případnou platbu převodem lze uhradit na účet č. 2701897614/2010
Důležité je zadat variabilní symbol, což  číslo Vaší objednávky.

 

11.Kde najdu seznam parcelshopů slovensko

https://www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist