Objednávky na zakázkovou výrobu do 14.12. Poté v prodeji jen hotové kousky. Objednávky uhrazené do 21.12. Budou doručeny do Vánoc.

Nejčastější dotazy

 

 

1. Co mám dělat, když chci hrnek který není na e-shopu? 

Případě, že si z nabídky e-shopu nevyberete, nebo

máte jinou vlastní představu, napište nám prosím zprávu na

Instagram 

 

2. Jsou jiné možnosti dopravy než ppl?

Aktuálně spolupracujeme pouze s PPL.

Možnost je PPL na adresu, či PPL smart (PPL box či parcelshop)

Osobní odběr možný v Karlových Varech - kavárně pinkie boyz (Jaltská 1)

 

3. Je možno objednat na dobírku?

Na dobírku bohužel nelze

 

4. Jak dlouho trvá výroba ?

 

Hotový produkt : zboží je odesláno nejdéle  do 48h  od uhrazení (kromě víkendu)

Hrnek na zakázku: zboží je odesláno nejdéle  do 10 dní  od uhrazení (kromě víkendu)

 Hrnek s expres výrobou: zboží je odesláno nejdéle  do 5 dní  od uhrazení (kromě víkendu) 

  

5. Co mám dělat, když Hrnek přišel rozbitý?

Návok k reklamaci zde: klikni sem

 

6. Co když mám již vytvořenou objednávku, ale chci si ještě přiobjednat?

Napište nám email, s číslem objednávky a Vaším přáním.

Následně objednávku upravíme.

(objednávky z e-shopu a instagramu, případně facebooku nelze kombinovat)

 

7. Co dělat v případě, že chci zboží vrátit

V první řadě je třeba nás kontaktovat následně do 14-ti dnů nepoužité zaslat zpět s fakturou na pobočku zásilkovny

Pozor: Toto neplatí pro zakázkovou výrobu

Zásilkovna Print Smart Karlovy Vary, doubí, Studentská 84/27

admin@protivnysprostyhrnky.cz

+420722277582

Za rozbité zboží při přepravě zpět ručí kliet, proto prosím dbejte kvalitního zabalení 

 

 

 

 8. Co dělat, když chci dva motivy na jeden hrnek

Tuto možnost bohužel nenabízíme

Každý motiv je originál a zaslouží si vlastní hrnek.

 

9. Co dělat, když potřebuji hrnek reklamovat

Pro řešení reklamace  je třeba  zaslat hrnek zpět s fakturou na naši adresu. (viz. bod 7.)

Pokud není  vada hrnku zaviněna opotřebením, či nevhodným zacházením,

vám do 30 dní  zašleme vaši  platbu zpět.

 

10. Co dělat, když neprošla platba přes platební bránu

Můžeme vám emailem na vyžádání zaslat opětovný odkaz na bránu

Případnou platbu převodem lze uhradit na účet č. 2701897614/2010
Důležité je zadat variabilní symbol, což  číslo Vaší objednávky.

 

11.Kde najdu seznam parcelshopů slovensko

https://www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist